Monday, May 09, 2005

一樣米養百樣人...

話說上周五展開電郵大戰,作為主角的我,對於有同事出手相助,有點感動,我又狠狠地回覆了一個電郵,不吐不快吧。今天一早就收到人回覆,一個水蛇春咁長的電郵。無話可說了,這樣的電郵大戰一定比大長今好看,真的,100%保證。

今天的工作要打很多電話,有人發問發生了甚麼事,又有人語帶感慨。不過,還有人傳來了加油的字句,十分感動呀。

我不知我要挨到幾時,但神你在看,真的嗎?

我非常、十分、極之唔開心呀)))))))))))))))

2 Comments:

Blogger spider-b said...

大口,忍下啦,公司真係一個龍蛇混雜嘅地方!佢地無神,唔知自己犯緊罪,又唔曉悔改,就算我地都會犯罪,憐憫佢地啦!若果頂唔順就炒老闆魷魚,天無絕人之路呀!

May 9, 2005 at 11:59 PM

 
Blogger 大口仔 said...

對呀,那種忍耐滋味真的沒完沒了,我已經非常積極搵工,神究竟幾時先出手呢?

May 10, 2005 at 10:35 AM

 

Post a Comment

<< Home