Saturday, February 26, 2005

e-mail

今天收到一電郵,

nice to meet you!My name is xxc,27,live in xx.my mobile no is xxxxxxxxx,shall we talk and exchange no?i can send my photo to you by phone.Waiting for your reply.

我覺得好好笑,有人會咁識人架咩,我想了很久也不知他是誰,但我也覆了一個電郵給他。我寫

sorry,我手提電話不能接收相片,但很欣賞你的創意,我們也許有綠無份吧。hahahha

0 Comments:

Post a Comment

<< Home