Tuesday, January 18, 2005

物有所值嗎?

今天我做了我人生第一次付錢的facial,之前做過一次是申請信用卡免費送贈的。今次試做的原因是平,哈哈哈!!!!因為那水晶磨沙,經常聽人說,都幾貴的,但今次試做價只需$230,好似真係好平,又係一間著名的化妝學校做,便一試吧。

感覺好乾淨及舒服,有人服侍,總好過自家diy,感覺良好,所以都有join course,日後每次只需400多元,她說是七折的,仲有免息分期,月供幾百元。而家d人都好識做生意。我想不太貴都係時候保養一下了。

最好笑是年輕美容師說,有相士都做彩光,因為他說面色好,都會好運一點,所以堂堂男子漢也做彩光去斑。我說我並不迷信,但她說敝除運程,臉容好一點,人也開心一點呀。噢,臉容又的確會影女孩子的心情吧!!

最後她祝願我面色紅潤可以找個男朋友,我笑說不會吧,但都承你貴言吧。呵,呵,呵~~~~~~~~~

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

果然係天生麗質的pretty pui pui

January 19, 2005 at 4:47 PM

 

Post a Comment

<< Home