Friday, January 14, 2005

等着妳回來..........

今天好開心,因為周小姐將於下周回港,她是我的小學暨中學同學,與她很談得來,但是她與我的性格不大像,她細心、很會照顧人,就是因為她是大家姐吧,我就是不能像她,還有你的記性很好,你說小學我都唔記得幾年班,那年的暑假我們一起參加芭蕾舞班,但只是上了數堂我們便沒有上了,因為那個miss說你肥,又說我懶,所以都無心機學,你說你還記得那個miss的樣子,你就是那麼好記性的,我差點忘了那童年的趣事。

你上一次自美國回來已是數年前的事,因為九一一你沒有回來呀,你說想知道我的生活,還是待你回來才說吧,最好不要問我感情事啦,你可以找到一個愛主的人,真替你高興,你們能夠開心快樂地一起,真好呀。

晚上與幾個舊同學打邊爐,可以預訂房間,內有電視及獨立厠所,有點像去了唱k,食物很好吃,果然名不虛傳,那間「有骨氣」,不錯呀,大家可以試試。

走時與i小姐談談她的近況,原來她的爸爸離開後,她與妹妹及媽媽每晚也睡在一起,是不習慣嗎?你還說加強了家裏的保安,唉,我沒想到這點呀,我想你們一定缺乏了安全感,為你祈禱吧。

3 Comments:

Blogger 史路比 said...

嘩... 好開心呀,話俾你知,我無意中發現左一本書教你點去分別邊個係mr.right,點去預備好自己成為合 神心意既女人,咩係愛既定義,點樣持守身心靈的純全,點去小心逃避temptation...作者係個姊妹黎架.. 話我地知,真愛係唔駛做 "promotion" & "sell",亦唔需要為人而自降身價,或者係就價去fit人地... 要知道我地係神眼裡係好珍貴既至寶,要自重自愛,鐘意你既人會有神既感動而走埋黎,佢會懂得&欣賞你個份唔同既氣質..唔好調換身份呀! 嘩~~我未睇哂呀!!! 次次睇既時候都聽見神同我講野呀..有d位又好笑到死...好抵死架!!!^^ 下次會俾橙橙同你睇.. 講得好好呀,我依家對呢樣野都唔係咁冇信心啦...kekeke... 我相信憑神既帶領,我既睇見,再加上神俾我既感動,should be no problem ga... wahahaha.... ^^ 加油呢!!!

唔..記住呀!我地一定可以搵到"肋骨"的主人,即係神為我地預備既個位..噢..好緊張呀!! 要快d睇哂佢..之後俾你地睇~~ ^^

January 15, 2005 at 12:48 PM

 
Blogger 史路比 said...

噢..仲有,我行行下街買左份生日禮物俾妳啦! ^O^

January 15, 2005 at 12:50 PM

 
Blogger shoeyee said...

hihi,pretty pui pui~
我搬左去
http://3goldenflowers.blogspot.com
得閒入黎坐下~

January 15, 2005 at 3:18 PM

 

Post a Comment

<< Home