Sunday, December 05, 2004

war game........


日我第一次打war game,70人一齊打,但我只認識5人,沒有所謂吧,好刺激呀...........

我第1 round耳朶中槍,流紅添,還有點痛,但又幾好玩的,我會比較喜歡攻的,步步進攻的滋味,好過癮........最後一局我地成功攻入鐵皮屋,我仲打瓜左幾個人。yeah............

但係因為在地上爬行,整到成頭都係草,好有大自然氣息呀,哈哈哈!!!!!!!!!

總括我耳朶損了,大腿還有3紅點,但不太痛,如果實力平均d,槍械威力又平均d,會仲好玩,今次好多勁人,自備勁槍,但無呢班勁人又無人帶住玩,都係算啦........

P.S.最好玩係最尾,臨玩完前大家都仲有好多子彈,對住個湖亂射,好痛快,又反映大家平時壓力好大,要發洩下。

3 Comments:

Blogger 史路比 said...

嘩~~~大口仔好勁呀!!!
阿橙話妳好勇,好犀利呢,真係唔睇得小 ~ ^^

December 6, 2004 at 9:25 AM

 
Blogger 日日 said...

睇左你地打war game d 相~
大口仔你好型,
之前行山都知你有返咁上下...
今次仲聽聞你勁...
勁悍非常!

December 7, 2004 at 2:37 AM

 
Blogger 大口仔 said...

日日
我地搵日切磋下..
準備投降啦...
kekekkekeke

December 7, 2004 at 11:08 AM

 

Post a Comment

<< Home