Tuesday, December 21, 2004

要改變嗎?

今天做冬可以早走一個鐘,去了買聖誕禮物,終於可以買齊所有禮物啦,就在滿懷興奮心情回家時,收到老細的電話,我除了一連三天要處理上年度帳目外(果時我未黎做喎),明天下午6時仲要去中環開會,有無搞錯,我明晚約了人,次次都係最後一刻才通知人,心情跌至新低點,低過恆指,呢間公司完全無制度,佢要你做野就第一時間要去,你搵佢就要慢慢等,明乎其實的只許周官放火,不許百姓點燈,掛羊頭賣狗肉。

回家後,只有一樣野要做,搵工,原本有一份工的deadline是本月底,打算在聖誕假期寄信,現在即刻填表寫信,仲有我要24號放假。

主耶穌,你究竟想我點做,點解成日要遇到不合理、不公平的待遇??????????????

0 Comments:

Post a Comment

<< Home