Monday, December 20, 2004

買聖誕禮物.......


今日放工後,選購聖誕禮物,我要買一份在24號在教會崇拜中交換,另外想買幾份送給教會小組組員,還想買一些送給朋友,但還是明天再逛一逛才買,希望大家也過一個快快樂樂的聖誕節..........

嘩,有好多大口仔呀,買晒我會破產的.............今天我的一個媽媽級的同事說,她很喜歡大口仔呀,他讀中一的兒子有點像大口仔,想想又有一點像喎。哈哈哈!!!!!!!!!!!

圖中的大口仔做咩爬山呀,好危險喎,你跟米高去呀!哈哈哈!!!!!!!!!!

1 Comments:

Blogger 史路比 said...

嘩~~~~~ 真係有好多大口仔呀 *O*p
大口仔... 我又要大口仔(kekeke...真唔知醜呀我)
可以送個真人大口仔俾我嗎? cool~~~~~~~~~~~~~~^^

December 21, 2004 at 7:26 PM

 

Post a Comment

<< Home