Sunday, October 24, 2004

每日必做......

1 瞓覺,高踞第一位
2 食,對食要求不高,好又一餐唔好又一餐,煮就更加唔識
3 飲水,現在每朝起身後都會喝水
4 祈禱,例牌啦,除左早上、飯前、睡前,唔開心時祈多一點
5 靈修,看聖經,都幾難每日做,努力中
6 上網,check e-mail,message board
7 寫日記,看別人的日記,漸漸成了生活一部分
8 icq,差不多日日都開icq,但係我不是經常主動同人傾,有人傾就講下
9 睇電視,食飯都要睇下
10 差一點漏了,返工,雖然唔多想,一星期返五日,星期六有時要返,星期日最好唔好要我返
11 音樂,由於上班路途連搭車同行要45分鐘,所以都會聽歌,如果唔係好悶
12 想想穿甚麼衣服,都會諗下今日或明日穿甚麼,凍或是熱,甚麼顏色
13諗唔到啦,咪我一日做咁少野架......................

我想到了,仲有去廁所^o^

3 Comments:

Blogger 日日 said...

是想回下面個post...
但入唔到comments..
呢個blogger 唔係太support 中文...

明日之後我都睇過,個故事幾好,好有反思性,但d 緊張情節,我覺得個個都係差唔多同一模式,都係跑呀跑呀跑,哎~緊緊走得切~,都係差唔多,無咩新意...

健身單車好架...可以睇套戲一邊係咁踩,套戲好睇就唔覺唔覺咁踩個幾鐘啦...

October 26, 2004 at 2:30 PM

 
Blogger 大口仔 said...

呢個blogger好煩
我又整左一輪先可以入番下面個post

係啦,明日之後,成日跑跑跑,最後走得切,但都算緊湊,好過無啦。

October 26, 2004 at 3:11 PM

 
Blogger 大口仔 said...

This comment has been removed by a blog administrator.

October 26, 2004 at 3:15 PM

 

Post a Comment

<< Home