Friday, October 22, 2004

登高呀........

今日係重陽節,無去拜山,但去了行山,今次的經歷好難忘,好好玩......

由大學搭船去馬料水,跟住是行去西頁的牛過路,但去到才知道,不是行石屎路,原則上無路的,嚴格黎講係人行出黎的路,姐係由沙、石同草組成的「路」,仲要向上行,都有d難度,最主要係無諗過行呢d路,但好刺激,又驚險,名乎其實驚險刺激兼而有之。

但由於行錯路,本應行180米山,變左行372米,嘩,好高呀,咁要折返落山啦,原來條路咁斜落山好難行,好d似sir滑梯,最後因為領隊大人話我地行得慢,又缺乏糧水,所以落山搭船回程,又落山啦..........

因為沿路有好多樹枝,手臂擦損了,但物有所值,換來一次難忘的經歷。

不過,有人就覺得唔應該怪我地行得慢,唔係好開心咁,我就覺得無咩所謂,都係去玩姐,maybe下次要備好d,包括行山鞋及行山杖,好采我對波鞋無咩蝕,又有air,都唔係好跣,不枉我係nike fans。^o^

3 Comments:

Blogger 史路比 said...

哈哈..原來你咁勁架!
失覺失覺!!

October 24, 2004 at 12:34 PM

 
Blogger 大口仔 said...

no la
勁既人大有人在..........

October 24, 2004 at 6:17 PM

 
Blogger 日日 said...

大口仔行山絕對ok 架~
在最後落山時同佢行左一段路~
你咪睇佢人仔細細,絕對身手唔差!
夠膽!夠平衡!好野!

October 26, 2004 at 1:06 PM

 

Post a Comment

<< Home