Saturday, October 16, 2004

一個人........

一個人留在家裏,我不會感到害怕,一個人食飯,一個人看電視,一個人上網,對住空無一人的斗室,或許有點冷清,但又不是太恐懼。

我常常想一個人生活會是甚麼模樣,或許也沒甚麼大不了,但需面對收拾家居的問題.........這是我最大的軟弱,還是與爸爸媽媽同住多一點溫暖呢!

PS.出門前我不斷提醒自己要記謹帶門匙,因為我已有多次失憶證記錄,上一次呆等了個多小時,幸好今天出門時有帶門匙,否則後果堪虞........

1 Comments:

Blogger 史路比 said...

一個人..有時個感覺都幾好既..
不過,當頭暈身興既時候,個感覺就唔係幾好啦..
hehe..都係快d去搵番個人先.. ^^

October 18, 2004 at 10:12 AM

 

Post a Comment

<< Home