Thursday, September 09, 2004

自主理財DIY

收到一份銀行介紹理財計劃的單張,我對呢d野無咩興趣,但順手掀下,比我發現了一野有趣的東西。就是它的concept,佢地sell自主理財,有一條formula,係智慧+眼光+財富=精明的策劃。

呢條formula其實可以用於工作及感情上,你有幾多智慧+眼光+財富可決定你選什麼工作,能否接受該工作的性質,是考智慧,該工作有無前景,是考眼光,最後你接受到個份工的薪水,就決定於你有幾多財富,可唔可以接受呢份工,有d 人完全唔介意人工低,有d人要養家又唔同啦。

係選擇工作上,我應該係興趣主導,都有少少理想,希望搵到一份喜歡的工作,在工作中又可以學到野,每天在進步,或有所得着。現在仍在找尋中.....................所以我的工作formula唔多work。

感情則智慧少許啦,主要都係提醒自己小心點找一個啱既,唔好求其啦,眼光睇怕都無咩,通通都錯,跌晒眼鏡,失敗......。財富不是考慮點,從來也沒有諗呢個問題。總括而言,我的愛情formula都係唔多work。又係失敗。

1 Comments:

Blogger 史路比 said...

工作或感情事那有程式可計算? 你永遠都無法找到一個等同的公式~
收支,回報都是不能預算的...

September 10, 2004 at 3:36 PM

 

Post a Comment

<< Home