Sunday, September 19, 2004

試煉

今日晨吉咁早要起身返教會準備崇拜,早過返工,其實我都係近排先有幫手,呢樣都係其次,我既功能係同d初中小朋友玩,哈,哈,哈,啱晒我。

但係崇拜期間傳道人哥哥玩我,失驚無神叫我為大家祈禱,咁講咩呀,咁我唯有講番自己閒時祈禱講既野,都唔知啱唔啱人地用。

重頭戲就係玩乒乓波,我剩係識打滴滴仔,佢地個個都叻過我,當然最後都要整局超級無敵乒乓波,為今天的活動劃上完美的句號。

有朋友說,同小朋友玩可以訓練下我既耐性,又係既,可能就係神比我既訓練,thanks god!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home