Monday, September 13, 2004

男兒有淚不輕彈

睇電視睇到馬丁嬴左,但蔡素玉都win左,最後輸既係何秀蘭,這就是政治?都應該無咩人諗到,我就全日都要做野,無投票,但係我全個家族總動員支持馬丁,主要係我唔鐘意何秀蘭,但係我加唔鐘意蔡素玉,咁既結果...........

唉!蔡素玉就係廢架喎,佢係立法會開會講既野無一句係有用架,佢真係死好命,但睇到楊森同馬丁都因為何秀蘭輸而喊,楊森呢,覺得佢好假,但係馬丁,可能我主觀啦,我係martin fans,佢真係好內咎。何秀蘭可以有兩個大男人為佢喊,唔理真定假,我覺得martin真架,anyway,佢都好采啦。

長毛無野講,等着瞧,睇佢會做咩,不過估唔到佢有6萬票,一個字勁!大班都預左佢做票王,估唔到嫻姐會咁少票,佢好似唔多like,仲好似有諗退出民殘聯,如果係,我鐘意佢喎,嫻姐有guts,曾鈺成都做九龍西票王,唔知講咩,天意如此,節哀順便.......................

0 Comments:

Post a Comment

<< Home