Wednesday, September 01, 2004

死症

今天的情況沒有多大好轉,心情仍然唔好,有同事問點解要令到自己咁辛苦,我就答佢我都係人,一樣有感受同自尊,個條友係我背後講我,我就最僧呢d人,一係當面同我對質,我又唔介意喎,我係果d表面都睇到唔鐘意既人,因為我唔覺得需要掩飾。

但係有d人可以默默承受一切唔出聲,我就一定唔得,黐到似,我無諗住改戀自己的性格喎,佢又唔係邊個,唔值呀!

1 Comments:

Blogger 史路比 said...

噢~你係性情中人!!
每個人都有喜惡之分..
唔駛刻意去叫自己改變d咩..
有一日,你會自動調節..
呢個改變黎得比較真&深~~

September 2, 2004 at 11:30 AM

 

Post a Comment

<< Home