Sunday, September 05, 2004

我幸福嗎?

今天在教會認識了一班初中生,日後會與他們一起經歷神,我接觸他們感覺好得意,幾個男仔好似好唔合群咁,幫佢地改左個名叫四大天王,但係一去到玩層層疊,即刻非常投入,原來遊戲是我們的聯繫,佢地都係小朋友來的,但係呢新型層層疊,姐係由長方型積木變做平行四邊形,一樣都係三塊一層,玩法一樣,我覺得係靚d咁簡單。

後來發現呢四大天王都係來自單親家庭或問題複雜家庭,小朋友真慘,大人的事令小朋友的性格也受影響,為了令他們有一個快樂的童年,我地會搞多d活動,打波、游水、bbq,等佢地開開心心,其實我想玩多d,kekekeke

回想自己,爸爸媽媽好鍚我,亞哥都對我好好,係屋企我都係小霸王來的,其實我是否很幸福。

1 Comments:

Blogger 史路比 said...

當然啦~
我地都係最幸福的好"耳痛"~~

September 6, 2004 at 11:37 PM

 

Post a Comment

<< Home