Wednesday, September 01, 2004

感覺

我係一個敏感既人,對人、對事都好敏感,對我好的人,我知道,好少錯的,對我差的人,都一樣好快知道,我唔會點掩飾我既情感,黑晒面對住佢就一定啦,特別係黑人僧既人。

但是近日心情惡劣居多,我承認自己情緒化,但唔好理我,過幾日會自然康復,關心我的人,我是知道的,謝謝了,但沒有心情,真的沒有心情,沒有mood回應其他事情,sorry!!!!!!!!!!!!!

在此致上萬二分的歉意。

1 Comments:

Blogger 史路比 said...

係架..我都敏感架~
直覺勁準啦..你係唔係我朋友
我感覺好快會知..好少走漏眼
最怕呢..都係人地對自己太好..

係啦..過完冷河又一好女啦~ ^^

September 1, 2004 at 6:52 PM

 

Post a Comment

<< Home