Saturday, August 28, 2004

睇唔過眼

公司有條友好黑人僧,可以叫個女仔攞住d野一條友走左去,仲指指點點,但係佢無權架喎,搞到人地跌晒d野,唔關我事,但我睇唔過眼咪走去鬧佢,我d同事就選擇唔出聲,我就覺得唔應該縱容呢d人渣,佢攞漏左野都可以叫個女仔上過黎攞。

係我就一定唔會唔出聲,佢又唔係我上司,做咩要驚佢,據理力爭都係我既性格,我係啱做咩要屈服,以前呢......老細我都會撐,講左佢唔聽一件事,都要講係架嗎!!

1 Comments:

Blogger goethe said...

有權 都唔應該亂咁指指點點囉

同埋

指人既同時,自己都應該做野囉。

不過

我都好頂佢唔順

所以擒日都頂左佢幾野



見到你衣個POST

真係又想再次講個句野呢~

August 28, 2004 at 4:17 PM

 

Post a Comment

<< Home