Friday, August 20, 2004

人生不如意事十常八九

呢句野成日都有人講,但係近排經常,日日都體會到﹐直頭係十常十九,日日循環不息咁發生,無一日停過,如果只係體力勞動,我寧願只係做做做,但事實往往並非如此。

究竟有無d工係唔洗對人,或者無人事問題,唉,我希望時間快d過,過埋呢3個禮拜,完晒所有野,然後參加零團費既大昏迷旅行團,同周公把臂同遊世界各地,忘卻一切煩憂。我需要的是holiday,holiday,holiday

1 Comments:

Blogger 史路比 said...

嗯.. 我都覺得係呀..
人心複雜,險惡莫測
世事變幻不定,此不定既已定
惟有面對啦.. 冇既,放左工咪選擇性地失憶囉..
(呢招我用左好耐啦..掂!)呵呵~
返工望放假..放假望有工返..

係呢..你個零團費既大昏迷旅行團滿額未呢?可以預埋我嗎?
同周公把臂同遊簡直就係樂事啦..我日日都掛住佢架喎 :)

August 21, 2004 at 1:14 AM

 

Post a Comment

<< Home