Saturday, August 21, 2004

辛苦

近排工作好忙,好辛苦,辛苦唔係來自體力勞動,唔係剩係攰咁簡單,而係做野要面對好多人事問題,亞A同亞B唔啱,又唔可以安排佢地一齊做野。好煩............

仲要有d女人無理取鬧,明明係佢唔啱,都仲要鬧你,仲要係你背後講,同你上司投訴,我諗我就黎癲,但係有時攰到唔得閒嬲。

我真係唔想面對呢幾個女人,其中2個我幫佢地改左個名,黎2位亞姐,以地理位置分配工作,係一個去東,一個去西,點知佢地話要一齊,黐架!我已經忙都死,呢2位亞姐仲黎煩我,仲細咩,都做得我亞媽啦,所以我叫佢地做耆英twins,大佬你地今年貴更呀!再對住佢地我驚我會死,係激死!!!!!!!!!!

1 Comments:

Blogger panda said...

嘩!妳真係好勁呀!整得唔錯喎!
查實家陣份份工都係咁,都要學吓睇開d,
激氣只會傷身。
人事問題,不竟都係一門大學問。

August 21, 2004 at 2:26 PM

 

Post a Comment

<< Home